Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
STAR Channel, vuosi 2013
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 780 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Yksin kotona 2 - eksynyt New Yorkissa (7)su22.12.2013 18:07382 000166 0003 %10 %
2.Ilman johtolankaake4.9.2013 21:03230 000154 0003 %8 %
3.The Walking Dead S3su17.2.2013 22:00218 000152 0003 %10 %
4.Elokuva: Reunalla (16)ke7.8.2013 21:55355 000141 0003 %13 %
5.Elokuva: Hitman (16)ke17.4.2013 21:55273 000138 0003 %11 %
6.Elokuva: The Wicker Man (16)ke27.2.2013 21:55308 000137 0003 %13 %
7.Criminal Minds S4ma28.1.2013 21:00234 000136 0003 %7 %
8.Huutokaupan metsästäjät S3ke22.5.2013 20:31167 000134 0003 %8 %
9.Elokuva: Sivulliset uhrit (16)ke13.3.2013 21:55312 000132 0003 %12 %
10.Suomen vartijatma2.9.2013 20:31228 000125 0003 %7 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.