Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
STAR Channel, vuosi 2012
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 759 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Huutokaupan metsästäjät S2ma27.8.2012 20:29220 000152 0003 %8 %
2.Criminal Minds S4to11.10.2012 21:00184 000126 0003 %6 %
3.The Walking Dead S3su21.10.2012 21:58189 000123 0003 %7 %
4.Amerikan kovimmat vankilatsu19.8.2012 21:00344 000123 0003 %6 %
5.Elokuva: Kuoleman merkki (16)ke21.11.2012 21:56243 000113 0002 %9 %
6.Elokuva: Predator - Saalistajama11.6.2012 21:56385 000112 0002 %8 %
7.Elokuva: Abyss - Syvyyske11.7.2012 21:54434 000109 0002 %12 %
8.Elokuva: Kadonnut pataljoonato7.6.2012 21:54377 000107 0002 %9 %
9.Tabula29.12.2012 21:01232 000104 0002 %5 %
10.Elokuva: Tulivuorima21.5.2012 21:58361 000101 0002 %10 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.