Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Liv, vuosi 2013
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 780 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Miss Suomi 2013su5.5.2013 19:59813 000491 00010 %22 %
2.Elokuva: Pretty Woman (12)ti16.4.2013 20:59468 000221 0005 %12 %
3.Sisustusarkkitehti Marko Paananento7.3.2013 21:02321 000212 0004 %10 %
4.Jutta ja puolen vuoden superdieetitke27.2.2013 20:59293 000187 0004 %8 %
5.Kaksi julkkista ja yhdet häätto26.9.2013 20:59290 000169 0004 %8 %
6.Miss Universum 2013la9.11.2013 21:00431 000167 0003 %8 %
7.Kaisa ja puoli valtakuntaake11.9.2013 20:59310 000161 0003 %8 %
8.Elokuva: Sydän karrella (12)ti19.11.2013 20:57374 000150 0003 %9 %
9.Sinkkulaivake27.2.2013 21:57251 000146 0003 %10 %
10.Elokuva: Tulikärpäsiä puutarhassa (12)ti12.2.2013 21:00327 000144 0003 %7 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.