Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
STAR Channel, vuosi 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Katastrofileffa: Haihurrikaanisu27.7.2014 21:02447 000203 0004 %14 %
2.S.H.I.E.L.D. Agentitsu9.3.2014 21:00297 000167 0003 %8 %
3.Rojua, rojuasu16.3.2014 18:10294 000151 0003 %9 %
4.The Walking Deadma20.10.2014 21:56197 000139 0003 %9 %
5.Ilman johtolankaama6.1.2014 21:01172 000131 0003 %6 %
6.Katastrofileffa: Haihurrikaani 2: Toinen tuleminensu9.11.2014 21:01373 000129 0003 %6 %
7.Varastojen metsästäjätto2.1.2014 20:03188 000128 0003 %8 %
8.Elokuva: Seikkailu Etelänavallasu23.2.2014 20:01383 000127 0003 %6 %
9.Huutokaupan Metsästäjätma20.1.2014 20:30149 000127 0003 %5 %
10.Elokuva: Yksin kotona 4to25.12.2014 11:37247 000122 0003 %13 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.