Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 22/2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 165 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 83 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 8 t 19 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 11 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV111,1 %9,6 %674 00048 %
Yle TV212,1 %10,4 %681 00048 %
Yle Teema&Fem1,5 %1,9 %297 00021 %
Yle yhteensä24,6 %21,9 %906 00064 %
MTV320,5 %25,2 %846 00060 %
Sub7,6 %7,1 %505 00036 %
AVA3,3 %3,4 %369 00026 %
C More Total1,9 %2,1 %197 00014 %
MTV yhteensä33,4 %37,8 %1 008 00071 %
Nelonen8,6 %10,7 %674 00048 %
Jim3,1 %3,0 %330 00023 %
Liv3,4 %3,9 %377 00027 %
Hero1,2 %1,6 %219 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %19,2 %809 00057 %
TV55,1 %4,7 %399 00028 %
Kutonen2,5 %2,8 %332 00024 %
Frii1,7 %1,6 %204 00014 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %10 0001 %
TLC2,3 %2,2 %232 00016 %
Warner Bros. Discovery11,8 %11,5 %605 00043 %
STAR Channel4,9 %3,1 %347 00025 %
National Geographic Channel3,9 %2,7 %232 00016 %
Disney Finland8,9 %5,9 %418 00030 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,8 %0,5 %176 00012 %
Muut4,3 %3,1 %339 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 165 00083 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.