Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 48/2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 226 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 5 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 1 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,4 %25,5 %1 732 00070 %
Yle TV211,4 %5,9 %1 637 00066 %
Yle Teema1,5 %1,1 %805 00032 %
Yle Fem1,2 %1,6 %729 00029 %
Yle yhteensä43,5 %33,9 %1 947 00078 %
MTV319,3 %26,2 %1 926 00077 %
Sub3,1 %3,1 %1 224 00049 %
AVA2,6 %2,2 %977 00039 %
C More Total0,4 %0,2 %127 0005 %
MTV yhteensä25,3 %31,8 %2 036 00082 %
Nelonen9,8 %13,2 %1 734 00070 %
Jim1,9 %1,8 %950 00038 %
Liv3,4 %3,5 %1 193 00048 %
Hero1,2 %1,5 %704 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %20,0 %1 873 00075 %
TV52,7 %2,8 %1 158 00047 %
Kutonen1,1 %1,3 %772 00031 %
Frii2,0 %2,2 %679 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %42 0002 %
TLC1,3 %1,2 %604 00024 %
Warner Bros. Discovery7,3 %7,6 %1 477 00059 %
STAR Channel2,3 %2,0 %811 00033 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %639 00026 %
Disney Finland4,0 %3,2 %1 056 00042 %
Music TV0,3 %0,1 %111 0004 %
Muut3,3 %3,3 %769 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 226 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.