Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 224 000
Viikot: 44-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 188 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 39 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 36 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV136,4 %33,4 %1 173 00096 %
Yle TV210,9 %6,8 %1 066 00087 %
Yle Teema&Fem2,6 %2,5 %864 00071 %
Yle yhteensä49,9 %42,7 %1 183 00097 %
MTV321,1 %27,6 %1 136 00093 %
Sub1,5 %2,0 %742 00061 %
AVA2,1 %1,7 %654 00053 %
C More Total1,2 %1,3 %199 00016 %
MTV yhteensä25,9 %32,6 %1 155 00094 %
Nelonen6,2 %8,1 %968 00079 %
Jim1,9 %1,5 %712 00058 %
Liv1,3 %1,3 %645 00053 %
Hero0,8 %1,2 %492 00040 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,3 %12,1 %1 048 00086 %
TV52,1 %2,1 %702 00057 %
Kutonen1,6 %1,5 %547 00045 %
Frii1,7 %1,6 %493 00040 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0001 %
TLC1,7 %1,3 %450 00037 %
Warner Bros. Discovery7,5 %6,9 %868 00071 %
STAR Channel1,0 %1,0 %489 00040 %
National Geographic Channel2,3 %1,4 %481 00039 %
Disney Finland3,3 %2,3 %675 00055 %
Paramount Network0,2 %0,1 %120 00010 %
AlfaTV1,6 %2,0 %632 00052 %
Muut1,6 %1,7 %301 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 188 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.