Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, marraskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Expedition X (Season 5) Beast Of The Evesu3.11.2024 21:0010 00010 0000 %1 %
2.Expedition X (Season 5) Dogman Conspiracsu17.11.2024 21:0010 0009 0000 %1 %
3.Mystery At Blind Frog Ranch What Lies Besu3.11.2024 19:5814 0009 0000 %0 %
4.Roadworthy Rescues (Season 2) Hatchet Cosu10.11.2024 01:2511 0008 0000 %6 %
5.Gränsbevakarna Sverige (Season 2) Misstnsu3.11.2024 22:077 0007 0000 %1 %
6.Salvage Hunters (Season 18) Favourite Huke6.11.2024 20:007 0006 0000 %0 %
7.Shorty's Dream Shop (Season 2) Ford Vs Ssu10.11.2024 00:1811 0006 0000 %2 %
8.Expedition Unknown (Season 9) Episode 11su24.11.2024 21:007 0006 0000 %0 %
9.Salvage Hunters (Season 18) Nature In Deke13.11.2024 20:007 0006 0000 %0 %
10.Wheeler Dealers (Season 14a) 1995 Ford Esu17.11.2024 07:159 0005 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.