Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Sub, marraskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.NHLla2.11.2024 17:57650 000227 0004 %14 %
2.UEFA Champions Leagueke27.11.2024 21:48333 000149 0003 %18 %
3.Mies lännestäto14.11.2024 21:00381 000124 0002 %9 %
4.Seitsemän rohkeaa miestäto7.11.2024 21:00454 000121 0002 %10 %
5.Cobra - Lain vahva käsila16.11.2024 21:00349 000121 0002 %8 %
6.Vera Cruzto21.11.2024 21:00378 000115 0002 %9 %
7.Takaa-ajajatla23.11.2024 21:00431 000113 0002 %9 %
8.Jääkiekkostudiola2.11.2024 20:50174 000113 0002 %5 %
9.VESKU - naurun ja surun kulkurila30.11.2024 15:59239 00097 0002 %13 %
10.Liian iso keikkati12.11.2024 21:00317 00092 0002 %8 %
11.Spy - vakoojan asussape22.11.2024 21:00408 00081 0002 %6 %
12.Leppymättömätto28.11.2024 21:00425 00080 0001 %7 %
13.Mies joka ei osannut sanoa eiti5.11.2024 20:58368 00079 0001 %6 %
14.Mad Max - ukkosmyrskyti26.11.2024 21:00353 00078 0001 %7 %
15.Prometheusla2.11.2024 20:59392 00077 0001 %6 %
16.Payback - Tilintekoma11.11.2024 22:17225 00077 0001 %14 %
17.Stadi vs. Landesu17.11.2024 18:00169 00074 0001 %6 %
18.Kuokkavieras Katajake6.11.2024 19:00190 00074 0001 %6 %
19.Ace Ventura - Lemmikkidekkarima18.11.2024 21:00262 00069 0001 %5 %
20.Wolfma4.11.2024 21:01303 00068 0001 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.