Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Frii, marraskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Mentalistti26.11.2024 21:00185 00087 0002 %6 %
2.Kova laki: Erikoisyksikköma4.11.2024 23:0590 00061 0001 %15 %
3.Teho-osastoto28.11.2024 19:56117 00051 0001 %3 %
4.Elokuva: Navigating Christmaske20.11.2024 18:2094 00046 0001 %4 %
5.Playboy-murhatsu10.11.2024 21:00110 00039 0001 %2 %
6.Elokuva: Maple Valley Christmaspe22.11.2024 18:2096 00039 0001 %3 %
7.Elokuva: Christmas Bedtime Storiespe22.11.2024 16:2485 00037 0001 %4 %
8.Elokuva: Magical Christmas Villageto21.11.2024 18:20120 00037 0001 %3 %
9.Elokuva: Christmas With A Kissti19.11.2024 18:20100 00037 0001 %3 %
10.Ratkaisevat rikostallenteetpe15.11.2024 21:3283 00034 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.