Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, marraskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MC, sprinttifinaalit (p) Rukala30.11.2024 12:29835 000544 00010 %71 %
2.Ampumahiihdon MC: Parisekaviesti, Kontiolahtila30.11.2024 14:17714 000510 0009 %67 %
3.Hiihdon Suomen cup: M 20 km (V)su24.11.2024 12:14598 000441 0008 %59 %
4.Hiihto Suomen cup: M 3x9 km (V)su3.11.2024 13:12601 000430 0008 %56 %
5.Urheilustudio Vuokatissasu3.11.2024 12:58471 000422 0008 %54 %
6.Urheilustudiola30.11.2024 15:02493 000417 0008 %60 %
7.Hiihdon MC, M 10 km (p) Rukape29.11.2024 13:40609 000407 0008 %68 %
8.Yhdistetyn MC, M 10 km Rukala30.11.2024 15:12536 000391 0007 %58 %
9.Hiihdon Suomen cup: N 20km (V)su24.11.2024 10:58613 000380 0007 %51 %
10.Ampumahiihdon MC: Sekaviesti, Kontiolahtila30.11.2024 17:19580 000376 0007 %35 %
11.Hiihto suomen cup: N 3x6 km (V)su3.11.2024 11:58538 000364 0007 %49 %
12.Korpelan kujanjuoksu (12)ke27.11.2024 21:00547 000360 0007 %24 %
13.Yhdistetyn MC, M HS 142 Rukala30.11.2024 11:14546 000337 0006 %50 %
14.Hiihdon MC, N 10 km (p) Rukape29.11.2024 10:57447 000328 0006 %67 %
15.Hiihdon Suomen cup: Sprint (P)la23.11.2024 11:42574 000320 0006 %57 %
16.Mäkihypyn MC, M HS 142, 1. kierros, Rukala30.11.2024 18:05657 000318 0006 %26 %
17.Sohvaperunatpe15.11.2024 21:00446 000310 0006 %16 %
18.Hiihdon MC, sprinttikarsinnat (p) Rukala30.11.2024 09:58519 000295 0005 %41 %
19.Hiihto Suomen cup: Sprintti (V)la2.11.2024 11:58473 000282 0005 %50 %
20.Yhdistetyn MC, M 7,5 km Rukape29.11.2024 15:55407 000281 0005 %47 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.