Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
Viikot: 1-9/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 961 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 77 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 47 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 50 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,6 %29,9 %1 594 00063 %
Yle TV211,6 %7,3 %1 412 00056 %
Yle Teema&Fem3,6 %2,7 %943 00037 %
Yle yhteensä44,8 %39,9 %1 760 00069 %
MTV321,8 %25,8 %1 576 00062 %
Sub2,8 %3,1 %966 00038 %
AVA2,8 %2,9 %788 00031 %
C More Total1,1 %0,9 %319 00013 %
MTV yhteensä28,5 %32,5 %1 714 00067 %
Nelonen6,7 %9,2 %1 354 00053 %
Jim1,8 %1,6 %729 00029 %
Liv2,0 %2,0 %817 00032 %
Hero0,7 %0,9 %465 00018 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,2 %13,7 %1 531 00060 %
TV53,2 %3,0 %934 00037 %
Kutonen1,1 %1,1 %561 00022 %
Frii2,5 %2,0 %522 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %16 0001 %
TLC2,9 %2,8 %566 00022 %
Warner Bros. Discovery10,0 %9,1 %1 222 00048 %
STAR Channel1,7 %1,7 %529 00021 %
National Geographic Channel1,4 %1,0 %503 00020 %
Disney Finland3,1 %2,7 %791 00031 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut3,0 %2,7 %581 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 961 00077 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.