Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - tammikuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 683 000
Viikot: 1-4/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 645 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 32 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 9 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,7 %28,0 %577 00085 %
Yle TV210,8 %6,9 %498 00073 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,5 %380 00056 %
Yle yhteensä40,9 %37,4 %611 00089 %
MTV319,4 %23,8 %559 00082 %
Sub3,4 %3,6 %371 00054 %
AVA3,2 %3,3 %305 00045 %
C More Total1,0 %1,1 %119 00017 %
MTV yhteensä27,0 %31,9 %593 00087 %
Nelonen6,6 %8,4 %491 00072 %
Jim2,2 %1,6 %293 00043 %
Liv2,4 %2,6 %346 00051 %
Hero0,9 %1,2 %215 00031 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,1 %13,8 %555 00081 %
TV55,0 %4,2 %395 00058 %
Kutonen1,4 %1,3 %239 00035 %
Frii3,9 %3,1 %230 00034 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %6 0001 %
TLC3,0 %2,9 %228 00033 %
Warner Bros. Discovery13,5 %11,8 %479 00070 %
STAR Channel1,9 %1,8 %197 00029 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %219 00032 %
Disney Finland3,4 %3,0 %308 00045 %
Muut3,6 %3,0 %179 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %645 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.