Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 198 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 45 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 50 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %24,5 %1 714 00068 %
Yle TV211,3 %8,0 %1 554 00062 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,0 %1 082 00043 %
Yle yhteensä42,8 %35,4 %1 939 00077 %
MTV320,7 %26,9 %1 792 00071 %
Sub2,7 %3,1 %1 100 00044 %
AVA2,5 %2,4 %897 00036 %
C More Total0,8 %0,7 %229 0009 %
MTV yhteensä26,7 %33,0 %1 935 00077 %
Nelonen8,7 %12,0 %1 517 00061 %
Jim2,1 %1,7 %867 00035 %
Liv2,5 %2,4 %958 00038 %
Hero0,9 %1,1 %594 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,1 %17,2 %1 730 00069 %
TV52,5 %2,4 %1 000 00040 %
Kutonen1,3 %1,1 %663 00026 %
Frii2,1 %2,0 %608 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %22 0001 %
TLC2,7 %2,0 %638 00025 %
Warner Bros. Discovery8,9 %7,7 %1 360 00054 %
STAR Channel1,9 %1,9 %648 00026 %
National Geographic Channel1,9 %1,2 %576 00023 %
Disney Finland3,8 %3,1 %918 00037 %
Paramount Network0,2 %0,2 %182 0007 %
AlfaTV1,0 %1,2 %537 00021 %
Muut2,7 %2,4 %518 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 198 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.