Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Last Alaskans (Season 4), The Never Getssu27.1.2019 21:5932 00025 0000 %2 %
2.Gold Rush (Season 9) Devils Deadline, Thti8.1.2019 21:0039 00022 0000 %1 %
3.Wheeler Dealers (Season 15a) 2004 Dodge ma7.1.2019 21:0023 00021 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 9) Episode 19ti5.3.2019 20:5921 00018 0000 %1 %
5.Gold Rush (Season 9r) (1x120) (Seam) Firti19.3.2019 20:5946 00018 0000 %1 %
6.Mythbusters Jr. Gravity Bustersla23.3.2019 19:5922 00018 0000 %1 %
7.Salvage Hunters (Season 12) Episode 7su17.2.2019 16:0023 00017 0000 %2 %
8.Salvage Hunters (Season 9) Episode 9ke30.1.2019 17:0018 00016 0000 %2 %
9.How It's Made (Season 25)(Us Season 15) su21.4.2019 15:3017 00016 0000 %3 %
10.Gold Rush (Season 10) Washplant Warsla14.12.2019 20:5827 00016 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.