Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2020
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 15b) 1985 Mercedke19.2.2020 17:5926 00020 0000 %1 %
2.Salvage Hunters (Season 12) Episode 14la23.5.2020 07:5922 00017 0000 %5 %
3.Gold Rush (Season 10) Rebellion At Duncati18.2.2020 20:5928 00015 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 10) Episode 13ti21.1.2020 21:0024 00015 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Season 16a) Jeepin It Rma5.10.2020 20:5916 00014 0000 %1 %
6.Salvage Hunters (Season 13) Episode 11ma6.1.2020 16:5918 00014 0000 %1 %
7.Yukon Men (Season 5) Desperate Measuresto9.4.2020 22:5915 00013 0000 %2 %
8.Mighty Ships (Season 8) Hdms Peter Willema27.1.2020 15:5922 00013 0000 %2 %
9.Gold Rush (Season 10) Parker Doubles Dowti18.2.2020 19:5927 00013 0000 %1 %
10.Lost Mines: Restored Poor Mans Mineto9.4.2020 21:5919 00013 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.