Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, vuosi 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitsu24.2.2019 12:261 424 0001 171 00022 %86 %
2.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)ti26.2.2019 15:581 438 0001 067 00020 %77 %
3.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailula23.2.2019 13:261 312 0001 036 00020 %82 %
4.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)ke27.2.2019 14:571 415 0001 002 00019 %82 %
5.Yleisurheilun MM su6.10.2019 18:451 911 000993 00019 %43 %
6.Hiihdon MM: Miesten viestipe1.3.2019 14:131 315 000914 00017 %82 %
7.Hiihdon MM: Parisprintin karsintasu24.2.2019 10:101 213 000895 00017 %78 %
8.Hiihdon MC: Tour de Ski, Val di Fiemmesu6.1.2019 13:561 074 000890 00017 %73 %
9.Hiihdon MM: N yhteislähtö 30 km (v)la2.3.2019 13:001 354 000889 00017 %78 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtösu20.1.2019 15:391 076 000869 00017 %66 %
11.Ampumahiihdon MM: N takaa-ajokilpailusu10.3.2019 14:371 076 000864 00016 %71 %
12.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkisu24.2.2019 11:301 252 000858 00016 %79 %
13.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailula23.2.2019 11:541 118 000812 00015 %76 %
14.Hiihdon MM: M yhteislähtö 50 km (v)su3.3.2019 13:561 525 000812 00015 %71 %
15.Hiihdon MM: Naisten viestito28.2.2019 13:571 058 000800 00015 %79 %
16.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.la23.2.2019 12:56968 000799 00015 %76 %
17.Hiihdon MC: Otepääsu20.1.2019 13:541 123 000787 00015 %70 %
18.Suomen Urheilugaalato17.1.2019 20:001 429 000780 00015 %39 %
19.Yhdistetyn MC: Otepääsu6.1.2019 14:45939 000775 00015 %64 %
20.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailula26.1.2019 14:28901 000753 00014 %73 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.