Katseluosuudet ja tavoittavuudet
Edellinen vuosi | Seuraava vuosi |
Vuosittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, vuosi 2006
Kohderyhmä: Kaikki 10–24-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 0
Viikot: 1-52/2006
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 0
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 0 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 0 min
| ||||
Kanava | Osuus vrk:n katselusta | Osuus klo 18–23 katselusta | Keskimääräinen viikkotavoittavuus henkilöitä | Keskimääräinen viikkotavoittavuus prosenttia |
---|---|---|---|---|
Yle TV1 | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Yle TV2 | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Yle Teema | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
YLE Extra | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Yle Fem | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Yle yhteensä | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
MTV3 | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Sub | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
C More Total | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
MTV yhteensä | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Nelonen | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Jim | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
4 Sport (ent. Urheilukanava) | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Nelosen maksukanavat | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Nelonen Media yhteensä | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
The Voice/TV Viisi | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Muut (sis. Discovery) | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Music TV | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Yhteensä | 0,0 % | 0,0 % | 0 | 0 % |
Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.
- Kohderyhmä
- Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
- Väestö
- Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
- TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
- Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
- Osuus vuorokauden katselusta
- Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
- Osuus katselusta 18:00–23:00
- Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
- TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
- Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
- TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
- Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.
Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus
Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.
Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.