Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-34/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 130 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 51 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 33 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,1 %24,7 %1 673 00067 %
Yle TV211,6 %8,5 %1 504 00060 %
Yle Teema&Fem3,7 %3,8 %1 086 00043 %
Yle yhteensä45,4 %36,9 %1 887 00075 %
MTV318,1 %24,3 %1 652 00066 %
Sub3,0 %3,4 %1 035 00041 %
AVA2,6 %2,7 %810 00032 %
C More Total0,5 %0,4 %150 0006 %
MTV yhteensä24,2 %30,8 %1 812 00072 %
Nelonen7,2 %10,2 %1 393 00056 %
Jim2,3 %2,1 %844 00034 %
Liv2,7 %2,9 %951 00038 %
Hero1,0 %1,2 %561 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,2 %16,4 %1 630 00065 %
TV53,1 %3,3 %971 00039 %
Kutonen1,3 %1,0 %602 00024 %
Frii2,4 %2,3 %560 00022 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %20 0001 %
TLC2,3 %1,9 %554 00022 %
Warner Bros. Discovery9,4 %8,6 %1 313 00052 %
STAR Channel2,2 %2,3 %621 00025 %
National Geographic Channel1,9 %1,3 %547 00022 %
Disney Finland4,1 %3,6 %860 00034 %
Paramount Network0,2 %0,2 %150 0006 %
AlfaTV0,9 %1,0 %525 00021 %
Muut2,7 %2,4 %469 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 130 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.