Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, huhtikuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Fast N Loud Season 5 Dat Car Part 1 Of ma16.4.2018 21:0015 00015 0000 %1 %
2.Mighty Planes Series 2 Episode 1su8.4.2018 14:0020 00013 0000 %2 %
3.Alaska The Last Frontier Season 5 One Smma9.4.2018 23:0118 00012 0000 %2 %
4.Fast N Loud Season 5 Shining Up A 59 F-ma30.4.2018 21:0016 00011 0000 %1 %
5.Gold Rush Parker s Trail Season 2 Parkerti10.4.2018 22:0017 00010 0000 %1 %
6.Wheeler Dealers Season 13 DNI Version 19ti17.4.2018 18:0011 0009 0000 %1 %
7.Gold Rush Parker s Trail Season 2 Episodti24.4.2018 22:0016 0009 0000 %1 %
8.Moonshiners Season 7 Skins In The Gamesu22.4.2018 22:0019 0009 0000 %1 %
9.Alaska The Last Frontier Season 5 Very Kti17.4.2018 23:0013 0009 0000 %2 %
10.Gold Divers Season 5 Blizzard, Thema2.4.2018 13:0010 0009 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.