Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, toukokuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Fast N' Loud (Season 5) Episode 11ma28.5.2018 21:0030 00019 0000 %1 %
2.Shifting Gears With Aaron Kaufman Truckema28.5.2018 22:0016 00013 0000 %1 %
3.Fast N' Loud (Season 5) Episode 10ma21.5.2018 21:0019 00012 0000 %1 %
4.Gold Rush: Parker's Trail (Season 2) X Mla5.5.2018 22:0011 00011 0000 %1 %
5.Mighty Planes (Series 3) Episode 5su13.5.2018 14:0014 0009 0000 %3 %
6.Deadliest Catch (Season 14) Dead In The ti1.5.2018 21:0014 0009 0000 %0 %
7.Wheeler Dealers (Season 9) BMW M5to31.5.2018 18:0013 0009 0000 %1 %
8.Shifting Gears With Aaron Kaufman Semi-Cma21.5.2018 22:0013 0008 0000 %1 %
9.Fast N' Loud (Season 5) Episode 8 (Part ma7.5.2018 21:0014 0008 0000 %0 %
10.Deadliest Catch (Season 14) Episode 5ti15.5.2018 21:0013 0008 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.