Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, toukokuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Eurovision Song Contest 2018 : Eurovision Song Conla12.5.2018 22:002 142 000984 00019 %56 %
2.Jalkapallon Mestarien liiga: Loppuottelula26.5.2018 21:00904 000357 0007 %27 %
3.Jalkapallon Mestarien liiga: Real Madrid - Bayern ti1.5.2018 21:15607 000294 0006 %22 %
4.Karppi (12)ke2.5.2018 21:00400 000283 0005 %14 %
5.Euroviisustudiola12.5.2018 21:00604 000250 0005 %12 %
6.Kultainen keihäsla26.5.2018 17:30432 000244 0005 %32 %
7.Ryhmä Hau (S)su6.5.2018 08:08187 000210 0004 %37 %
8.Saara Aalto - Viisut, viimeinkinti8.5.2018 21:30346 000205 0004 %8 %
9.Noin viikon studioto10.5.2018 21:00239 000175 0003 %11 %
10.Villi korttiti8.5.2018 20:00280 000167 0003 %11 %
11.Painin EMpe4.5.2018 19:30372 000154 0003 %10 %
12.Operaatio Kultakuumesu27.5.2018 21:00286 000144 0003 %9 %
13.Yle Uutisetke30.5.2018 21:50128 000140 0003 %9 %
14.Urheiluruutu ke30.5.2018 21:54141 000138 0003 %9 %
15.Villi kortti: Jalkapalloetkotti1.5.2018 20:59195 000138 0003 %7 %
16.Docstop: Saara Aaltoti8.5.2018 21:00248 000136 0003 %6 %
17.Casualty (12)ti1.5.2018 10:05164 000131 0002 %21 %
18.Pikku Kakkonensu13.5.2018 08:300127 0002 %27 %
19.Oktonautit (S)su6.5.2018 08:44130 000127 0002 %21 %
20.Jere Lehtinen #26pe4.5.2018 21:00250 000113 0002 %7 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.