Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, maaliskuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 8) King Kongti13.3.2018 21:0022 00020 0000 %1 %
2.Railroad Australia (Season 2) Episode 3la17.3.2018 21:0030 00020 0000 %1 %
3.Goblin Works Garage Episode 6ma26.3.2018 21:0028 00018 0000 %1 %
4.Alaska: The Last Frontier (Season 7 Specti20.3.2018 22:0024 00016 0000 %1 %
5.Railroad Australia (Season 2) Episode 2la10.3.2018 21:0028 00016 0000 %1 %
6.Gold Rush (Season 8) Episode 20ti20.3.2018 21:0023 00015 0000 %1 %
7.Gold Rush (Season 8) Episode 21la31.3.2018 22:0028 00014 0000 %1 %
8.Wheeler Dealers (Series 12) Messerschmitpe30.3.2018 09:0516 00011 0000 %2 %
9.Gold Rush (Season 8) Planes, Cranes, Andti6.3.2018 21:0017 00011 0000 %1 %
10.Salvage Hunters (Season 10) Episode 3su11.3.2018 19:0017 00010 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.