Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtökilpailusu25.3.2018 16:541 124 000886 00017 %67 %
2.Salpausselän kisat: Miesten 15 km (p)su4.3.2018 13:351 178 000804 00015 %71 %
3.Salpausselän kisat: Naisten 10 km (p)su4.3.2018 11:581 031 000745 00014 %69 %
4.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtösu11.3.2018 16:59881 000677 00013 %50 %
5.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailula24.3.2018 15:55850 000657 00013 %63 %
6.Salpausselän kisat: Sprinttihiihdotla3.3.2018 14:18922 000622 00012 %66 %
7.Salpausselän kisat: Yhdistetyn viestila3.3.2018 16:16901 000612 00012 %56 %
8.Salpausselän kisat: Yhdistetyn 15 kmsu4.3.2018 15:22887 000598 00011 %58 %
9.Pikaluistelun MM: Sprinttimatkatla3.3.2018 16:01612 000561 00011 %58 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten pikakilpailupe9.3.2018 18:30968 000560 00011 %34 %
11.Karppi (12)ke14.3.2018 21:00729 000541 00010 %26 %
12.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkape23.3.2018 15:35648 000441 0008 %59 %
13.Salpausselän kisat: Yhdistetyn mäkisu4.3.2018 10:51696 000436 0008 %51 %
14.Ampumahiihdon MC: Miesten yhteislähtösu25.3.2018 14:45593 000426 0008 %50 %
15.Hiihdon Suomen Cup: miesten yhteislähtö 20 kmsu25.3.2018 13:11689 000426 0008 %52 %
16.Sohvaperunat pe9.3.2018 21:00592 000421 0008 %21 %
17.Salpausselän kisat: Yhdistetyn joukkuemäkila3.3.2018 13:00645 000406 0008 %59 %
18.Ampumahiihdon MC: Sekaviestila10.3.2018 17:33755 000397 0008 %29 %
19.Salpausselän kisat: Mäki HS 130su4.3.2018 16:28932 000389 0007 %32 %
20.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailula24.3.2018 15:10566 000384 0007 %48 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.