Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV, huhtikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ridiculousness: Clinton Sparkssu23.4.2017 23:0029 00020 0000 %2 %
2.Ridiculousness Marathon: Best Guest Stars!: Kylie la22.4.2017 00:3017 00017 0000 %6 %
3.Ridiculousness Marathon: Best Guest Stars!: Ne-Yola22.4.2017 01:0018 00017 0000 %8 %
4.Ridiculousness Marathon: Best Guest Stars!: David la22.4.2017 00:0021 00016 0000 %4 %
5.Ridiculousness: Chanel and Sterling XLsu16.4.2017 23:0027 00016 0000 %1 %
6.Ridiculousness: Chanel and Sterling XLIsu30.4.2017 23:0026 00015 0000 %2 %
7.Ridiculousness Marathon: Jackson Nicolma24.4.2017 20:0018 00013 0000 %1 %
8.Ridiculousness Marathon: Best Guest Stars!: 50 Cenla22.4.2017 01:3016 00013 0000 %9 %
9.Ridiculousness Marathon: TJ Lavinti4.4.2017 00:3018 00013 0000 %7 %
10.Ridiculousness Marathon: Best Guest Stars!: Snoop pe21.4.2017 23:3013 00013 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.