Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV, toukokuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ridiculousness Marathon: Chanel and Sterling Momenpe12.5.2017 23:0031 00017 0000 %2 %
2.Ridiculousness Marathon: Jordin Sparksto25.5.2017 00:0019 00016 0000 %5 %
3.Ridiculousness Marathon: Nick Swisherke17.5.2017 20:0024 00016 0000 %1 %
4.South Park Marathon: The Snukela20.5.2017 02:3014 00013 0000 %15 %
5.South Park Marathon: Lice Capadesla20.5.2017 02:0014 00012 0000 %10 %
6.Ridiculousnessto1.6.2017 00:0013 00012 0000 %4 %
7.Ridiculousness: Chanel and Sterling XLIIIsu28.5.2017 23:0014 00011 0000 %1 %
8.Ridiculousness Marathon: Dr. Drew Pinskyke17.5.2017 21:3017 00011 0000 %1 %
9.Ridiculousness Marathon: Chanel and Sterling XXke17.5.2017 20:3016 00011 0000 %1 %
10.Ridiculousness Marathon: Chanel and Sterling XVIIIto11.5.2017 21:0013 00011 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.