Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, huhtikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Alaska: The Last Frontier (Season 5) Mobto6.4.2017 23:0026 00016 0000 %3 %
2.Auction Hunters (Series 5) Missouri Lovesu16.4.2017 08:4014 00013 0000 %2 %
3.Salvage Hunters (Series 9) Episode 9ke26.4.2017 21:0026 00013 0000 %1 %
4.Auction Hunters (Series 5) Episode 11su16.4.2017 09:0520 00013 0000 %2 %
5.Wheeler Dealers (Series 12) Ford F1 Pickla1.4.2017 19:0035 00013 0000 %1 %
6.Auction Hunters (Series 5) Episode 12su16.4.2017 09:3512 00012 0000 %2 %
7.Classic Car Rescue (Series 2) Episode 12su9.4.2017 18:0024 00012 0000 %1 %
8.Wheeler Dealers (Season 13 DNI Version) ke12.4.2017 09:0516 00012 0000 %3 %
9.Gold Rush (Season 7 Special - Agency) Epti11.4.2017 21:0020 00011 0000 %1 %
10.Yukon Men (Season 5) Drive To Survivela22.4.2017 13:0017 00011 0000 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.