Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, maaliskuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Alaska: The Last Frontier (Season 6) Hunti14.3.2017 22:0036 00024 0000 %2 %
2.Gold Rush (Season 7) Viking Voyageti14.3.2017 21:0035 00023 0000 %1 %
3.Alaska: The Last Frontier (Season 6) Golti7.3.2017 22:0031 00017 0000 %1 %
4.Alaskan Bush People (Season 3b) Browntowke1.3.2017 22:0026 00017 0000 %1 %
5.Alaskan Bush People (Season 3b) Dead In ke8.3.2017 22:0029 00016 0000 %1 %
6.Wheeler Dealers 11 Lincoln Continentalke8.3.2017 18:0027 00015 0000 %1 %
7.Fast N' Loud (Season 4) Episode 9ma27.3.2017 21:0029 00015 0000 %1 %
8.Gold Rush (Season 7) Dredge Vs. Washplanti7.3.2017 21:0031 00015 0000 %1 %
9.Chasing Classic Cars (Season 7) Phoenix la4.3.2017 08:4022 00015 0000 %3 %
10.Overhaulin' (Season 6) Blake Hamilton's la4.3.2017 09:0531 00015 0000 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.