Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, maaliskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 6) Episode 14ti22.3.2016 21:0045 00023 0000 %1 %
2.Gold Rush (Season 6) Episode 12ti8.3.2016 21:0031 00019 0000 %1 %
3.Gold Rush (Season 6) Episode 13ti15.3.2016 21:0029 00018 0000 %1 %
4.How Things Work Episode 1ke30.3.2016 21:0027 00018 0000 %1 %
5.Driving Wild Swedish Folk Racersma21.3.2016 21:0032 00018 0000 %1 %
6.Alaska: The Last Frontier (Season 5) Epiti8.3.2016 22:0024 00017 0000 %1 %
7.Fast N' Loud (Season 3) Frustrated With ma7.3.2016 22:0032 00015 0000 %1 %
8.Gold Rush (Season 6) Episode 15ti29.3.2016 21:0030 00015 0000 %1 %
9.Strangest Weather On Earth (Series 3) Eppe4.3.2016 21:0030 00013 0000 %1 %
10.Salvage Hunters (Series 5) Episode 1ma7.3.2016 15:0014 00013 0000 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.