Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, helmikuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 6) Episode 9ti16.2.2016 21:0042 00022 0000 %1 %
2.Gold Rush (Season 6) Episode 8ti9.2.2016 21:0034 00020 0000 %1 %
3.Garage Squad Episode 4la13.2.2016 10:0026 00018 0000 %3 %
4.Salvage Hunters (Series 7) Episode 4ke10.2.2016 21:0030 00017 0000 %1 %
5.Overhaulin (Season 9) Episode 1ma1.2.2016 21:0025 00016 0000 %1 %
6.Gold Rush (Season 6 Specials) Episode 2ti16.2.2016 22:0029 00016 0000 %1 %
7.Gold Rush (Season 6) Episode 7ti2.2.2016 21:0028 00016 0000 %1 %
8.Railroad Alaska (Season 3) Episode 8ti23.2.2016 22:0024 00015 0000 %1 %
9.Fast N' Loud (Season 3) Clip Shows Episola13.2.2016 11:0023 00014 0000 %3 %
10.Salvage Hunters (Series 7) Episode 3ke3.2.2016 21:0017 00014 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.