Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, helmikuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Irene Huss: Pahan varjotto4.2.2016 20:59377 000208 0004 %12 %
2.Irene Huss: Kun kukaan ei kaipaato11.2.2016 21:00319 000175 0003 %10 %
3.Amerikan unelmavävyke17.2.2016 21:00199 000126 0002 %5 %
4.Sex and the City - Sinkkuelämää 2 (4. es.)pe26.2.2016 21:00316 000107 0002 %8 %
5.Miehet jotka vihaavat naisiato25.2.2016 21:00182 00094 0002 %5 %
6.Kardashianitma8.2.2016 21:00120 00077 0001 %4 %
7.Grand Designs - unelma-asunnotma8.2.2016 19:59117 00075 0001 %4 %
8.Sinkkuelämääke17.2.2016 22:00101 00075 0001 %5 %
9.Lemmen viemääma8.2.2016 17:0086 00071 0001 %5 %
10.Moderni perhesu7.2.2016 21:30100 00071 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.