Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, huhtikuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 6) Episode 16su17.4.2016 18:0030 00018 0000 %1 %
2.Strangest Weather On Earth (Series 3) Epsu17.4.2016 19:0039 00015 0000 %1 %
3.Gold Rush (Season 6) Episode 17ti19.4.2016 21:0026 00014 0000 %1 %
4.Buying Alaska (Season 3a) Mountain Homespe1.4.2016 20:0017 00013 0000 %1 %
5.Gold Rush (Season 6) Episode 18ti26.4.2016 21:0025 00013 0000 %1 %
6.Mythbusters (Season 10b) Failure Is Not su17.4.2016 21:0122 00012 0000 %1 %
7.Mythbusters (Season 10b) Reddit Special,su24.4.2016 21:0031 00011 0000 %1 %
8.Driving Wild Thai Long Tail Boat Racersma4.4.2016 21:0023 00010 0000 %0 %
9.Driving Wild Cuban Dragstersla2.4.2016 12:0018 00010 0000 %2 %
10.Gold Rush (Season 6 Specials) Klondike Lti12.4.2016 21:0024 00010 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.