Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, marraskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ice Lake Rebels (Season 1) Cracks In Theto24.11.2016 23:0028 00020 0000 %3 %
2.Fast N' Loud (Season 4) Pickup Artist, Tma14.11.2016 21:0031 00019 0000 %1 %
3.Fast N' Loud (Season 4) Pickup The Piecepe25.11.2016 23:0020 00017 0000 %2 %
4.Railroad Australia Episode 5la26.11.2016 21:0042 00017 0000 %1 %
5.Gold Rush (Season 7) Miracle On The Mounti1.11.2016 21:0035 00017 0000 %1 %
6.Last Alaskans (Season 2), The Fire And Iti8.11.2016 22:0031 00016 0000 %1 %
7.Gold Rush (Season 7) Frankenstein Machinti15.11.2016 21:0035 00016 0000 %1 %
8.Ice Lake Rebels (Season 1) Episode 4to17.11.2016 23:0023 00016 0000 %3 %
9.How To Build...Everything World's First su27.11.2016 20:0019 00016 0000 %1 %
10.Gold Rush (Season 7) Misery On The Mountti29.11.2016 21:0019 00015 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.