Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, marraskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ensitreffit alttarillati8.11.2016 21:00477 000355 0007 %16 %
2.Erilaiset perheetto24.11.2016 20:59157 00084 0002 %4 %
3.Rakas, sinusta on tullut pullukkake2.11.2016 21:00137 00079 0002 %4 %
4.Maajussille morsianti1.11.2016 20:00152 00070 0001 %4 %
5.Elokuva: Hääheilape11.11.2016 21:00180 00066 0001 %4 %
6.Lemmen viemääma14.11.2016 17:0085 00065 0001 %5 %
7.Sinkkuelämää (4. es.)to17.11.2016 21:59103 00063 0001 %5 %
8.Elokuva: One for the Money (2. es.)la5.11.2016 21:00165 00052 0001 %3 %
9.Elokuva: Albert Nobbs (2. es.)la19.11.2016 21:00121 00049 0001 %3 %
10.Elokuva: Rakkauden pilvitarha (2. es.)la26.11.2016 21:01167 00049 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.