Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, joulukuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 7) Record Goldti27.12.2016 21:0028 00021 0000 %1 %
2.Gold Rush (Season 7) Watery Graveti13.12.2016 21:0032 00019 0000 %1 %
3.Wheeler Dealers 11 Mazda Rx7la24.12.2016 19:0029 00018 0000 %1 %
4.Deadliest Catch (Season 12) Fire At Sea:to29.12.2016 11:0023 00017 0000 %4 %
5.Gold Rush (Season 7) Mega Barge & Kid Coti20.12.2016 21:0031 00016 0000 %1 %
6.Yukon Men (Season 4) Episode 1to29.12.2016 23:0019 00016 0000 %2 %
7.Fast N' Loud (Season 4) Episode 1ma12.12.2016 21:0031 00016 0000 %1 %
8.Ice Lake Rebels (Season 2) Episode 4ti6.12.2016 23:0018 00016 0000 %2 %
9.Fast N' Loud (Season 4 Specials) Escapinma19.12.2016 21:0136 00016 0000 %1 %
10.Misfit Garage (Season 2) Truckin' It Witma5.12.2016 22:0021 00015 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.