Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Seuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, elokuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Sharksanitype22.8.2014 22:0055 00020 0000 %2 %
2.Megalodon: The Monster Shark Livesla23.8.2014 20:0044 00019 0000 %1 %
3.Deadliest Catch (Season 10) Episode 1ti5.8.2014 22:0027 00018 0000 %2 %
4.Megalodon: The New Evidencela23.8.2014 22:0035 00018 0000 %1 %
5.Deadliest Catch (Season 9) Mutiny On Thesu31.8.2014 09:0527 00015 0000 %4 %
6.Sharkageddonto21.8.2014 21:0024 00015 0000 %1 %
7.I Escaped Jawspe22.8.2014 21:0026 00013 0000 %1 %
8.How Do They Do It? 10 With Kenneth Tonefti5.8.2014 16:0117 00013 0000 %4 %
9.Lair Of The Mega Sharkto21.8.2014 22:0027 00013 0000 %1 %
10.Gold Divers (Season 3) Episode 11ti5.8.2014 21:0023 00012 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.