Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Seuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, elokuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Vieraat toisilleen (2. es.)ke6.8.2014 21:00186 00087 0002 %6 %
2.Solsidan (2. es.)su17.8.2014 21:00104 00085 0002 %5 %
3.Meidän häät (2. es.)ma18.8.2014 21:00183 00079 0002 %5 %
4.Moderni perheti5.8.2014 21:30107 00071 0001 %5 %
5.Shameto7.8.2014 20:59217 00068 0001 %5 %
6.Frendit (2. es.)su3.8.2014 23:00105 00067 0001 %9 %
7.Geishan muistelmat (3. es.)ke27.8.2014 21:00259 00065 0001 %5 %
8.Grand Designs - unelma-asunnot (4. es.)ma18.8.2014 20:00113 00063 0001 %4 %
9.Muodin huipullema11.8.2014 22:00105 00058 0001 %5 %
10.Remontilla rahoiksima18.8.2014 19:0084 00056 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.