Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Seuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Liv, elokuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Toisenlaiset äiditke20.8.2014 20:58443 000302 0006 %17 %
2.Sinkkuelämääma18.8.2014 21:32182 000114 0002 %7 %
3.Elokuva: Kevytkenkäinenti19.8.2014 22:12222 00079 0002 %9 %
4.Jutta ja puolen vuoden superdieetitma18.8.2014 19:56159 00079 0002 %5 %
5.Elokuva: Kasvoton miesti12.8.2014 22:13245 00078 0002 %10 %
6.Scandalsu31.8.2014 20:55134 00075 0002 %4 %
7.Rakkauden FAQ: K18 Specialpe22.8.2014 22:12155 00064 0001 %6 %
8.Elokuva: Closer - ihollati26.8.2014 22:12248 00061 0001 %6 %
9.Maailman övereimmät juhlatla16.8.2014 20:54151 00050 0001 %3 %
10.Scandal: Erikoisjaksosu31.8.2014 19:54107 00049 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.