Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-vuotiaat, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Väestö: 1 051 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1ma2.3.2015 20:30577 000510 00049 %74 %
2.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)YLE TV2su1.3.2015 14:25579 000429 00041 %83 %
3.MOT: Muistisairas yksin kotonaYLE TV1ma9.3.2015 20:00471 000404 00038 %58 %
4.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ti3.3.2015 17:06382 000403 00038 %81 %
5.Urheiluruutu YLE TV1ti3.3.2015 20:55367 000392 00037 %58 %
6.UutisvuotoYLE TV1la7.3.2015 21:30402 000366 00035 %60 %
7.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkaYLE TV2la7.3.2015 17:09555 000364 00035 %65 %
8.Doc Martin (7)YLE TV1ti17.3.2015 17:10448 000364 00035 %66 %
9.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 16:49502 000356 00034 %63 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su22.3.2015 12:58419 000355 00034 %81 %
11.Arto NybergYLE TV1su22.3.2015 18:45478 000355 00034 %57 %
12.A-studio: TalkYLE TV1to19.3.2015 21:05490 000348 00033 %53 %
13.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmYLE TV2ke11.3.2015 18:06562 000340 00032 %51 %
14.AkuuttiYLE TV1ma30.3.2015 18:30401 000339 00032 %56 %
15.YleLeaksYLE TV1la14.3.2015 21:15361 000339 00032 %55 %
16.Seitsemän UutisetMTV3ti24.3.2015 18:56403 000339 00032 %60 %
17.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtöYLE TV2su15.3.2015 14:15435 000337 00032 %79 %
18.MOT: Väriä hiuksiin myrkkyä uhmatenYLE TV1ma2.3.2015 20:01389 000332 00032 %53 %
19.MOT: Bensowin säätiön viimeinen salaisuusYLE TV1ma23.3.2015 20:00383 000328 00031 %49 %
20.A-studioYLE TV1ma16.3.2015 21:00385 000327 00031 %51 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.