Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-vuotiaat, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Väestö: 1 051 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1ma2.2.2015 20:30608 000541 00051 %73 %
2.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:55564 000443 00042 %86 %
3.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:00587 000434 00041 %70 %
4.UrheiluruutuYLE TV1ma16.2.2015 20:55420 000432 00041 %66 %
5.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:16519 000415 00039 %77 %
6.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:27568 000414 00039 %74 %
7.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ti17.2.2015 17:06373 000405 00039 %76 %
8.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:23551 000401 00038 %83 %
9.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)YLE TV2ti24.2.2015 14:26499 000398 00038 %84 %
10.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:57502 000398 00038 %83 %
11.A-studioYLE TV1ma2.2.2015 21:00457 000386 00037 %62 %
12.MOT: Bensowin säätiön ryöstöYLE TV1ma2.2.2015 20:00447 000378 00036 %54 %
13.UutisvuotoYLE TV1la14.2.2015 21:31396 000372 00035 %61 %
14.AkuuttiYLE TV1ma23.2.2015 18:30418 000362 00034 %54 %
15.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:23495 000361 00034 %86 %
16.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:24527 000355 00034 %76 %
17.Hiihdon MM: Miesten 15 km (v)YLE TV2ke25.2.2015 14:20486 000350 00033 %83 %
18.YleLeaksYLE TV1la14.2.2015 21:15379 000348 00033 %56 %
19.Doc Martin (7)YLE TV1ma16.2.2015 17:10428 000346 00033 %61 %
20.100 päivää ilman viinaaYLE TV1su1.2.2015 18:45455 000342 00033 %52 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.