Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-v. miehet, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 45–64v
Väestö: 742 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)YLE TV2su1.3.2015 14:25399 000269 00036 %81 %
2.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmYLE TV2ke11.3.2015 18:06389 000222 00030 %61 %
3.UrheiluruutuYLE TV1ma2.3.2015 20:55215 000214 00029 %52 %
4.Yle UutisetYLE TV1ma2.3.2015 20:30273 000214 00029 %49 %
5.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtöYLE TV2su15.3.2015 14:15257 000189 00026 %73 %
6.TalvistudioYLE TV2su1.3.2015 17:04233 000184 00025 %52 %
7.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkaYLE TV2la7.3.2015 17:09301 000181 00024 %60 %
8.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su22.3.2015 12:58221 000178 00024 %70 %
9.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 16:49255 000174 00023 %61 %
10.Doc Martin (12)YLE TV1ma2.3.2015 17:10213 000165 00022 %67 %
11.Tähdet, tähdetMTV3su22.3.2015 19:15246 000159 00021 %39 %
12.Kymmenen UutisetMTV3ma2.3.2015 21:58197 000158 00021 %48 %
13.Salpausselän kisat: SprinttihiihtoYLE TV2la7.3.2015 15:22241 000155 00021 %70 %
14.Ampumahiihdon MM : Miesten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 13:43215 000147 00020 %72 %
15.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ke4.3.2015 17:06136 000146 00020 %81 %
16.UutisvuotoYLE TV1la21.3.2015 21:30162 000144 00019 %35 %
17.Salpausselän kisat: MäkihyppyYLE TV2su8.3.2015 14:56243 000141 00019 %64 %
18.Ampumahiihdon MM : SekaviestiYLE TV2to5.3.2015 18:12258 000141 00019 %46 %
19.Ampumahiihdon MM : Naisten viestiYLE TV2pe13.3.2015 18:08252 000141 00019 %48 %
20.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2la21.3.2015 14:56176 000136 00018 %70 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.