Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-34/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 282 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 35 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %26,3 %1 725 00064 %
Yle TV212,3 %8,1 %1 610 00060 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,9 %1 083 00040 %
Yle yhteensä44,3 %37,3 %2 002 00074 %
MTV320,1 %26,0 %1 808 00067 %
Sub2,9 %3,1 %1 102 00041 %
AVA2,7 %2,5 %896 00033 %
C More Total0,7 %0,7 %225 0008 %
MTV yhteensä26,4 %32,3 %1 968 00073 %
Nelonen6,9 %9,2 %1 513 00056 %
Jim2,1 %1,8 %872 00032 %
Liv2,2 %2,2 %940 00035 %
Hero1,0 %1,3 %583 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,1 %14,4 %1 737 00065 %
TV53,4 %2,9 %1 072 00040 %
Kutonen1,1 %1,1 %659 00024 %
Frii2,0 %1,9 %608 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC3,0 %3,1 %648 00024 %
Warner Bros. Discovery9,9 %9,1 %1 401 00052 %
STAR Channel1,7 %1,6 %637 00024 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %549 00020 %
Disney Finland3,4 %2,9 %902 00034 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %647 00024 %
Muut2,7 %2,3 %575 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 282 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.