Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - heinäkuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-30/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 340 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 45 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,8 %24,7 %1 782 00066 %
Yle TV213,1 %8,9 %1 674 00062 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,1 %1 139 00042 %
Yle yhteensä44,4 %36,7 %2 071 00077 %
MTV319,9 %26,2 %1 865 00070 %
Sub2,8 %3,1 %1 131 00042 %
AVA2,3 %2,2 %891 00033 %
C More Total0,9 %0,8 %240 0009 %
MTV yhteensä25,8 %32,3 %2 025 00075 %
Nelonen8,1 %11,2 %1 569 00058 %
Jim2,0 %1,8 %871 00032 %
Liv2,4 %2,5 %977 00036 %
Hero0,9 %1,1 %616 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,5 %16,5 %1 797 00067 %
TV52,4 %2,2 %1 018 00038 %
Kutonen1,4 %1,2 %692 00026 %
Frii2,1 %2,0 %621 00023 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %23 0001 %
TLC2,7 %2,1 %663 00025 %
Warner Bros. Discovery8,8 %7,8 %1 407 00052 %
STAR Channel1,9 %1,9 %662 00025 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %595 00022 %
Disney Finland3,7 %3,1 %942 00035 %
Paramount Network0,3 %0,2 %182 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %530 00020 %
Muut2,8 %2,5 %549 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 340 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.