Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 13 DNI Version) ma9.1.2017 21:0053 00032 0001 %2 %
2.Alaska: The Last Frontier (Season 6) Winti28.2.2017 22:0034 00025 0000 %2 %
3.Gold Rush (Season 7) Episode 18ti28.2.2017 21:0032 00024 0000 %1 %
4.Baggage Battles (Series 4) Episode 6su22.1.2017 09:3528 00024 0000 %5 %
5.Alaska: The Last Frontier (Season 6) Hunti14.3.2017 22:0036 00024 0000 %2 %
6.Gold Rush (Season 7) Viking Voyageti14.3.2017 21:0035 00023 0000 %1 %
7.Gold Rush (Season 7) Go Down Fightingti3.1.2017 21:0036 00023 0000 %1 %
8.Alaska: The Last Frontier (Season 6) Monti24.1.2017 22:0036 00021 0000 %2 %
9.Gold Rush (Season 7) Episode 17ti21.2.2017 21:0031 00021 0000 %1 %
10.Gold Rush (Season 7) Lifelineti24.1.2017 21:0034 00021 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.