Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TLC, vuosi 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hengenvaarallisesti lihavala25.11.2017 21:02147 00050 0001 %3 %
2.1+5 tytärtäti26.12.2017 21:0067 00038 0001 %2 %
3.Miss Suomi 2017su1.10.2017 21:05162 00038 0001 %2 %
4.Dianan kuolema: salaliitto vai tragedia?su10.9.2017 11:59101 00036 0001 %6 %
5.Superhamstraajatsu29.1.2017 23:0548 00032 0001 %6 %
6.Jodie Marsh: Prostituoidutke19.7.2017 21:25103 00032 0001 %2 %
7.Hengenvaarallisesti lihava: Dieetin jälkma1.5.2017 20:3070 00032 0001 %2 %
8.Jodie Marsh: Bodaritke14.6.2017 21:2572 00031 0001 %2 %
9.Syntymässä erotetutto12.1.2017 21:2552 00031 0001 %2 %
10.Oho, olen raskaana!su28.5.2017 14:5546 00030 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.