Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2012
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 759 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Auction Hunters (Series 2)ti18.9.2012 20:3040 00032 0001 %2 %
2.I Escaped: Real Prison Breakspe8.6.2012 21:3150 00032 0001 %2 %
3.Wheeler Dealers 6 Year 2009pe30.3.2012 18:3037 00028 0001 %2 %
4.Gold Rush (Season 2)ti1.5.2012 21:0047 00028 0001 %1 %
5.Mega World 4to5.1.2012 22:0049 00027 0001 %2 %
6.Deadliest Catch (Season 6)ma25.6.2012 12:0031 00027 0001 %13 %
7.Moonshinersti25.12.2012 21:0041 00027 0001 %1 %
8.Monsters Inside Me (Season 3)ti17.7.2012 22:0039 00026 0001 %2 %
9.Dual Survivalma25.6.2012 13:0028 00025 0001 %8 %
10.Auction Kingsma16.7.2012 20:0033 00025 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.