Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, vuosi 2009
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 698 000
#OhjelmaPäiväKelloKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Tv-uutisetke6.5.2009 21:511 403 00030 %61 %
2.Jääkiekon MM: Kanada - Suomima4.5.2009 21:001 393 00030 %58 %
3.Jääkiekon MM: Suomi - USAke6.5.2009 21:001 354 00029 %58 %
4.Eurovision 2009: Finaalila16.5.2009 21:591 324 00028 %76 %
5.Yleisurheilun MMsu23.8.2009 16:581 242 00026 %69 %
6.Jääkiekon MM: Suomi - Slovakiape1.5.2009 21:001 067 00023 %51 %
7.Jääkiekon MM: Suomi - Tshekkike29.4.2009 20:591 011 00022 %47 %
8.Jääkiekon MM: Suomi - Valko-Venäjäla2.5.2009 20:591 011 00022 %49 %
9.Pirunpeltoke11.2.2009 21:00960 00020 %42 %
10.Jääkiekon MM: Suomi - Tanskama27.4.2009 21:00947 00020 %47 %
11.Tv-uutisetto19.2.2009 18:50915 00019 %56 %
12.Karjalan kunnaillake25.11.2009 21:00910 00019 %39 %
13.Hiihdon MM: Yhdistetyn 10 kmsu22.2.2009 16:04899 00019 %64 %
14.Hiihdon MMla28.2.2009 13:50882 00019 %71 %
15.Tangomarkkinat 2009: Finaalila11.7.2009 20:00875 00019 %56 %
16.Hiihdon MM: Mäkila21.2.2009 16:49868 00018 %61 %
17.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailula21.2.2009 14:00847 00018 %74 %
18.Vain muutaman huijarin tähdenti1.12.2009 20:00839 00018 %41 %
19.Jääkiekon MM: Venäjä-Kanadasu10.5.2009 21:10837 00018 %39 %
20.Alueellinen uutislähetysto19.2.2009 18:53836 00018 %55 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.