Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV3, vuosi 2009
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 698 000
#OhjelmaPäiväKelloKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Amazing Racesu29.3.2009 21:031 356 00029 %56 %
2.Tanssii Tähtien Kanssasu8.3.2009 19:091 343 00029 %57 %
3.Salatut elämätma24.8.2009 19:311 063 00023 %60 %
4.Miss Suomi 2009su1.3.2009 19:28920 00020 %39 %
5.Helppo elämäma5.1.2009 20:00904 00019 %44 %
6.Diilima30.11.2009 19:59895 00019 %41 %
7.Salatut elämät 10 vma5.1.2009 19:28886 00019 %50 %
8.Seitsemän Uutisetti29.12.2009 19:47856 00018 %49 %
9.Maajussille morsiansu2.8.2009 21:00850 00018 %45 %
10.Kymmenen Uutisetsu1.3.2009 21:57810 00017 %41 %
11.Linnan Juhlat 2009ma7.12.2009 20:00807 00017 %38 %
12.Mäkihypyn mc: Bischofshofenti6.1.2009 17:03807 00017 %48 %
13.Mäkihypyn mc: Garmisch-Partenkirchento1.1.2009 15:54804 00017 %48 %
14.Viikon sääsu2.8.2009 22:14756 00016 %42 %
15.Mäkihypyn mc: Tauplitzsu11.1.2009 16:02751 00016 %53 %
16.Morsiansu11.1.2009 20:58737 00016 %38 %
17.Mäkihypyn mc: Oberstdorfti29.12.2009 17:08736 00016 %51 %
18.Huumala10.1.2009 20:00727 00015 %37 %
19.Urheiluvuosi 2009to1.1.2009 15:48716 00015 %47 %
20.Kadonneen jäljilläsu13.9.2009 20:00714 00015 %38 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.