Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 2/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Hiihto SM: M 10 km (P)la11:28990 000635 000
2.Ampumahiihdon MC: parisekaviesti, Oberhofsu13:15855 000632 000
3.Ampumahiihdon MC: N takaa-ajokilpailu, Oberhofla13:28781 000597 000
4.Urheilustudiola13:20663 000579 000
5.Hiihto SM: M 20 km yhdistelmähiihtosu11:57834 000549 000
6.Ampumahiihdon MC: sekaviesti, Oberhofsu15:27822 000483 000
7.Hiihto SM: N 20 km yhdistelmähiihtosu10:27721 000454 000
8.Ampumahiihdon MC: M takaa-ajokilpailu, Oberhofla15:41568 000412 000
9.Alppihiihdon MC: M suurpujottelun 2. lasku, Adelbosu14:28669 000394 000
10.Ampumahiihdon MC: M pikamatka, Oberhofpe15:13611 000380 000
11.Hiihto SM: N 10 km (P)la09:58609 000367 000
12.Alppihiihdon MC: M pujottelun 2. lasku, Adelbodenla14:27584 000341 000
13.Hiihto SM: pariviesti (V)pe13:45494 000302 000
14.Ampumahiihdon MC: N pikamatka, Oberhofto15:15459 000231 000
15.Tubettavat konemiehetla17:03319 000198 000
16.Sykähdyttävin hetki-äänestyspe16:40201 000188 000
17.Lampaansyöjät (12)la18:50603 000187 000
18.Keilailun Ballmaster Opensu17:31630 000184 000
19.Kalastuselämääla17:25293 000183 000
20.Lehmän vuosi (7)ke20:50336 000174 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.