Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, viikko 2/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Yle Uutiset 20.30ke20:291 078 000865 000
2.Urheiluruutula20:451 089 000798 000
3.Hengaillaanla21:011 165 000705 000
4.Yle Uutiset 18.00ma18:00805 000705 000
5.Yle Uutiset alueeltasiti18:23743 000669 000
6.Puoli seitsemän ti18:30786 000626 000
7.Yle Uutiset 17.00pe17:00652 000616 000
8.Elämäni Biisima21:011 033 000581 000
9.A-studioti21:00830 000523 000
10.Peltsi ja Osmosu18:15722 000496 000
11.Luontopäiväkirjama20:51774 000483 000
12.Queen of Fucking Everythingsu21:05828 000468 000
13.UMK25: Artistijulkistuske19:45934 000459 000
14.Kettusu19:30759 000437 000
15.Yle Uutiset viittomakielelläpe16:50471 000427 000
16.Elävä arkisto: Saaristomerelläma18:10729 000412 000
17.Suomi on amerikkalainento20:00655 000407 000
18.Strömsö 2024la18:15640 000401 000
19.Murhia ja kantrimusiikkiama17:10748 000396 000
20.Eila Babushka - Mummoni on toista maata (12)su18:45690 000374 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.